Novosti

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Superhisa.si

Prodaja in dostava blaga je načeloma možna samo na ozemlju Republike Slovenije. Po dogovoru lahko blago dostavimo tudi v tujino.

 

Varstvo potrošnikov

Trgovina Superhisa.si deluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.

 

Cene in ažurnost podatkov

DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1 (nismo zavezanci za DDV). Cene so označene v evrih (EUR). Cene na spletnih straneh trgovine Superhisa.si veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo do dne objave novega cenika. Cene veljajo samo za nakup preko spletne trgovine Superhisa.si. Cena ne vključuje dostave.

Zavezanci za DDV so dolžni ob nakupu navesti tudi svojo davčno številko.

Ponudnik - trgovina Superhisa.si skuša čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletu. Kljub temu pa se lastnosti artiklov, dobavni rok in cena spreminjajo, tako da obstaja minimalna možnost, da ponudnik ne utegne sočasno s spremembo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru se kupca obvesti o spremembah ter omogoči preklic ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine, niti se ne zavezuje za pravilnost in popolnost tekstovnega, video, slikovnega ali zvočnega materiala. Fotografija in dejanski izgled artikla se lahko razlikujeta.

 

Naročanje

Naročila preko spletne trgovine Superhisa.si

Naročanje poteka preko Interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah. Naročila sprejemamo preko nakupa v spletni trgovini www.superhisa.si in preko e-pošte info@superhisa.si.

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana.

Naročila preko e-pošte info@superhisa.si

Naročila preko e-pošte info@superhisa.si morajo nujno vsebovati ime in priimek naslovnika/plačnika, ulico, poštno številko in kraj; kontaktno telefonsko številko in e-naslov; Ime artikla in ostale potrebne specifikacije kot so barva, velikost itd.

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana. V primeru, da želite odstopiti od naročila, nas prosim obvestite v najkasneje 6 urah po oddaji naročila po elektronski pošti info@superhisa.si.

Zavrnitev naročila

Spletna trgovina Superhisa.si si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga ne more izvesti. V kolikor bi kupec že plačal po predračunu, mu v tem primeru vso kupnino vključno s stroški dostave nakažemo naslednji delovni dan.

Akcije in ponudbe

Aktualne ponudbe in akcije veljajo samo v spletni trgovini www.superhisa.si.

Traja do vključno do odprodaje določenih artiklov iz zaloge. Popust se izključuje z vsemi ostalimi popusti, ugodnostmi in boni podjetja. 

Popusti in različne akcije se med seboj ne seštevajo.

100% varen nakup, pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Zagotavljamo vam 14 dnevni rok za vračilo kupljenega blaga.

Skladno z določili 43. člena Zakona o varstvu potrošnika (ZvPot) ima potrošnik pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od naročila/pogodbe in sicer na kontaktni elektronski naslov info@superhisa.si, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev.

Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je oddano v roku 14 dni pisno ali po elektronski pošti. Povratna pošiljka vrnjenega blaga na sedež podjetja ERBOC - spletna prodaja, Žiga Boc s.p., Grajzerjeva ulica 1, 1260 Ljubljana - Polje mora biti oddana v roku nadaljnih 14 dni od sporočila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži z vso priloženo dokumentacijo. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.

Po prejemu nerabljenega, nepoškodovanega blaga v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, vam skladno z zakonom (takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 15 dneh po prejemu blaga) vrnemo opravljena plačila, razen v primeru plačila s kartico, če še ni bila bremenjena. Ob vračilu blaga nam prosim posredujte tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun kamor želite, da se vrne plačilo.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila vnovčena koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek.

Prejeti izdelki se morajo vrniti nepoškodovani in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Potrošnik izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje izdelkov, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo izdelkov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje. 

Odstop od naročila pred dostavo

V primeru napake pri naročanju izdelkov preko www.superhisa.si lahko kupec naročilo prekliče s klicem na telefonsko številko 030 632 269 ali pisno na e-mail naslov: info@superhisa.si.

Menjava blaga

Ob ugotovitvi, da vam velikost nerabljenega izdelka ne ustreza, ga brez težav zamenjamo za ustrezno velikost. V tem primeru stroške pošiljanja krijete vi. Izdelek mora biti tudi v tem primeru nerabljen, nepoškodovan in v originalni embalaži.

 

Reklamacija

Ob prejemu poškodovanega izdelka med transportom ali odprte embalaže izdelek takoj reklamirajte dostavljalcu in nas obvestite na e-pošto info@superhisa.si.

V primeru prejema napačnega izdelka ali izdelka z napako, Izdelek vam bomo zamenjali ali vam vrnili denar, pri čemer stroške dostave krijemo mi.

 

Načini plačila

V spletni trgovini www.superhisa.si omogočamo plačilo na tri načina in sicer:

  • plačilo po povzetju z gotovino ob prevzemu  (Plačilo po povzetju je plačilo z gotovino ob prevzemu paketa) 

  • plačilo s plačilno oz. kreditno kartico (Visa, Mastercard, American express, Diners club, Maestro)
  • plačilo po predračunu oz. nakazilo na TRR (cena cca. 1 EUR)

V primeru plačila na TRR, boste ob nakupu prejeli obvestilo z vsemi ustreznimi podatki za račun, kamor je potrebno opraviti nakazilo. Dokler ne dobite elektronskega sporočila, ne nakazujte kupnine.

 

Dostava in dobavni roki

Rok dobave za izdelke na zalogi je običajno 2-6 dni.  V kolikor bo rok dostave izjemoma daljši vas bomo o tem obvestili v 48-ih urah.  V kolikor se vam mudi, prosim vpišite to v opombe in potrudili se bomo, da bodo kupljeni izdelki najkasneje v 6 delovnih dneh pri vas. Za izdelke, ki niso na zalogi je rok dobave različen in traja od 4 dni pa do 30 dni ali izjemoma celo več, v določenih primerih zaradi časovne razlike z državo dobavitelja.

Predlagamo, da nas pri naročilu izdelkov, ki niso na zalogi kontaktirate na info@superhisa.si. Z veseljem vam bomo povedali koliko časa je potrebno čakati za želeni izdelek.

- Dostava po povzetju: Pri naročilu po povzetju vam izbrani poštni ponudnik zaračuna provizijo po svojem ceniku za nakazilo odkupnega zneska blaga.

- Brezplačna dostava: Pri nakupu preko spletne trgovine www.vitapur.si je večkrat na voljo brezplačna poštnina, zato predlagamo, da se naročite na prejemanje Vitapurjevih e-novic, kjer boste redno seznanjeni z vsemi aktualnimi akcijami, tudi s tistimi, ki ponujajo nakup z brezplačno poštnino.

- Zamude ali nerazpoložljivost blaga: Vedno si želimo biti najboljši in vas postaviti na prvo mesto, saj ste za nas najpomembnejši. A včasih se zaradi višje sile zgodi, da ne moremo izvršiti vašega naročila. V primeru, da naročeni izdelek ne bo na voljo v predvidenem dostavnem roku ali v obljubljenem času dostave, vas bomo o tem obvestili. V primeru nedostopnosti blaga si pridržujemo pravico, da naročila ne izvršimo oz. blaga ne dostavimo. V tem primeru vas bomo o tem takoj obvestili in vam nemudoma vrnili morebitni že prejeti denar.

- Izdelki, kateri niso na zalogi: V izrednih primerih je mogoče, da katerega izmed izdelkov ni več na zalogi, kar bo vidno v spletni trgovini pri samem izdelku. Če želite vedeti, kdaj bo izdelek ponovno na zalogi, nam pišite na info@superhisa.si. Izdelka, ki ni na zalogi, preko spletne trgovine www.superhisa.si ne morete naročiti.

 

Izjava o zbiranju in varovanju osebnih podatkov

Privolitve: Z uporabo spletne trgovine uporabnik soglaša z načini uporabe podatkov, ki so opisani v izjavi o zbiranju osebnih podatkov.

Z nakupovanjem v spletni trgovini superhisa.si uporabnik dovoljuje, da (ERBOC - spletna prodaja, Žiga Boc s.p.) kot upravljavec zbirke osebnih podatkov vse posredovane podatke s strani uporabnika in podatke o vsebini nakupov zbira in obdeluje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).
Ponudnik se zavezuje, da bo vaše osebne podatke in ostale podatke, zbrane ob oddaji naročila, varoval v skladu z ZVOP-1, ščitil pred razkritjem in posredovanjem tretjim osebam ter jih bo uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila, izstavitve računa in reševanja morebitnih reklamacij ter ostalo potrebno komunikacijo.
Za uporabnika spletne trgovine se šteje tudi tisti, ki spletnega naročila ni zaključil (izpolnil je prvi korak nakupovanja in se strinjal s Pogoji poslovanja spletne trgovine www.superhisa.si).

V primeru težav oz. nejasnosti pri uporabi spletnega mesta si lastnik spletnega mesta pridržuje pravico do stika s potrošnikom prek sredstev komunikacij na daljavo.

Obiskovalec z izvedeno registracijo dovoljuje lastniku spletnega mesta zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese pri registraciji. Vsi podatki, ki jih obiskovalec navede pri registraciji, so namenjeni le poslovanju ponudnika, ki jih ne posreduje v druge namene ali tretji osebi. Trajno hranimo podatke, ki jih je obiskovalec vnesel ob registraciji v računalniški sistem, ki je ustrezno varovan in zaščiten. Ob morebitnem "vdoru" v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti za posledice!

 

Avtorske pravice

Spletna trgovina Superhisa.si je v lasti podjetja ERBOC - spletna prodaja, Žiga Boc s.p. Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletni strani www.superhisa.si lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno samo s pismeno odobritvijo lastnika.

Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila.

 

Osnovni podatki o podjetju

ERBOC - spletna prodaja Žiga Boc s.p.

Grajzerjeva ulica 1

1260 Ljubljana - Polje

DŠ: 43531695 (nismo zavezanci za DDV)

MŠ: 7193378000

Poslovni račun odprt pri NLB d.d. - IBAN SI56 0205 4026 2168 246  (T*)

SKD: G47.910 Trgovina na drobno po pošti ali po internetu

Podjetje je registrirano: Vpis v PRS na podlagi registracije pri registrskem organu

Datum vpisa v sodni register 13.12.2016

 

Želimo vam prijetno nakupovanje! :)

Vaša spletna trgovina Superhisa.si.

 

 

Opombe:

Možne so spremembe in napake v besedilu.

Vse pravice pridržane



Superhisa.si na Instagramu